نمونه طراحی کاور موزیک

تعرفه قیمت طراحی کاور موزیک

کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب و باور نکردنی با رضایت مندی بسیار بالا

طراحی کاور موزیک ( معمولی )

500,000تومان
  • طراحی کاور موزیک زیبا معمولی
  • ویرایش نامحدود طرح
  • تحویل 1 روزه
  • + روتوش عکس شما

طراحی کاور موزیک ( حرفه ای )

700,000تومان
  • عکس نوشته + تایپوگرافی اسم شما
  • ویرایش نامحدود طرح
  • تحویل 1 روزه
  • + روتوش عکس شما

طراحی کاور موزیک (طلایی )

900,000تومان
  • کاور موزیک در سایز های مختلف سایت + اینستاگرام + تلگرام
  • ویرایش نامحدود طرح
  • تحویل 1 روزه
  • روتوش عکس و تایپوگرافی اسم شما

طراحی کاور موزیک

پس از آشنایی هنرمند، مخاطبان اصلی و پیام اصلی آلبوم موسیقی، اکنون نوبت این می رسد که تحت عنوان یک طراح گرافیک فعالیت طراحی کاور موزیک را آغاز نمایید و بتوانید مالک اثر را در اختیار یافتن به پیروزی کمک نمایید. از مهمترین نکات گرافیکی در طراحی کاور موزیک می شود به مورد های مهمی اشاره کرد.

طراحی کاور موزیک رضا گلزار به نام بازی دادی

نکات مهم در زمان طراحی کاور موزیک

پس از آشنایی هنرمند، مخاطبان اصلی و پیام اصلی آلبوم موسیقی، اکنون نوبت این می رسد که تحت عنوان یک طراح گرافیک فعالیت طراحی کاور موزیک را آغاز نمایید و بتوانید صاحب اثر را در رسیدن به پیروزی کمک نمایید.

از مهمترین نکات گرافیکی در طراحی کاور موزیک، می شود به نکات مهمی اشاره کرد که عبارتند از :

تعیین رنگ در طراحی کاور آهنگ

رنگ یکی از مهمترین مواد تشکیل دهنده در طراحی گرافیک است که با دقت به مدل طراحی، بایستی طیف قابل قبولی را تعیین نمود.

همانگونه که گفته بودیم، هر کدام از رنگ ها قادر است حس خاصی را در مخاطب به وجود آورد. با دقت به جنسیت، سن و فرهنگ وتمدن مخاطبان اصلی و پیام نهفته در آلبوم و سبک موسیقی، می بایست مخلوط رنگ قابل قبولی را تعیین نمایید.

مثلا در طراحی کاور موزیک، موسیقی های به اصطلاح لایت و آهسته، اکثر اوقات طراحان گرافیک از مخلوط رنگ خاکستر و آبی رنگ به کارگیری می نمایند، تا حس بهتری را در مخاطب به وجود آورند.

طراحی کاور موزیک بهزاد سلیمی به نام بارون

در طراحی کاور

با نگاهی بی آلایش به اشکال طراحی کاور موزیک، به طور کامل متوجه خواهید شد که پیام و اسم اصلی اثر با تایپوگرافی های متعدد بر روی طرح اصلی قرار گرفته میباشد و به همان اندازه که در تعیین رنگ می بایست توجه داشته باشید، در دریافت کردن فونت و تایپوگرافی ایده آل، می بایست دقت داشته باشید.

نکته ی بسیار مهم که در تعیین فونت و تایپوگرافی برای طراحی کاور بایستی در نظر داشته باشید، عدم به کارگیری از فونت های متفاوت و ناخوانا بودن متن ها روی طرح میباشد.

یک مخاطب با هر سطح علم، می بایست بتواند به راحتی با نخستین نگاه، متن به کار رفته در طراحی موزیک را بفهمد.

به کارگیری از عکس در طراحی کاور موزیک

می توان اظهار کرد در طراحی کاور موزیک، بیش تر از 99 درصد آلبوم های موسیقی داخلی و فرنگی از تصویر خواننده استفاده میشود.

مدل عکاسی و ژست به کار گرفته گردیده در آن، بایستی بتواند پیام و خنده رو یا این که ناراحت بودن اثر را بیان نماید. قطعا نمیتوان از صورت خنده رو خواننده در طراحی موزیک که برای قطعه ای اندوهگین انجام یافته میباشد بهره برد.

به کارگیری از تصاویر باکیفیت، قشنگ، سوای پیچیدگی و شفاف در طراحی کاور موزیک، بایستی در لحاظ داشت.

کاور موزیک

تولید انسجام در طراحی کاور موزیک

رنگ، تصویر و طرح به کار گرفته گردیده در بک گراند، عکس، فونت و تایپوگرافی متن ها بایستی به نحوی در کنار هم قرار گیرند که در پایان خروجی انسجام و آراسته را داشته باشند.

طرح های شلوغ که اصطلاحا هر قسمت برای خودش سازی جدا می زند، نمیتواند مخاطبان متعددی را به خویش جلب نمایند.

نگهداری آسانی در کاور موسیقی

دیده بشر از مشاهده ی آشفتگی و پیچیدگی خیلی زود خسته گردیده و این خستگی حس خوبی را در ذهن او تولید نخواهد کرد.

فرق نمی کند که اکنون طراحی پوستر خلاقانه و ماهر می‌باشید یا این که طراحی کاور موزیک، در هر شرایط  لازم می باشد، این نکته را بدانید که هیچ چیز مانند بی آلایشی نمی تواند حس رضایت و خرسندی را در مخاطب به وجود آورد، اما زمانی حرف از حفظ بی آلایشی در طراحی موزیک می‌گردد، به معنای طراحی آماتور و غیرحرفه ای نیست، بلکه خواسته تلفیق زیبایی و سادگیست.

شما به عنوان یک طراح گرافیک ماهر که اصول پیروزی در طراحی گرافیک را قدم به قدم پیش برده اید، بایستی بتوانید طرحی بی آلایش، قشنگ و ماهر را در طراحی کاور موزیک ارائه دهید.

شاید در نگاه اولیه یک طراح گرافیک که هنوز در اولِ رویه است و علم و تجربه ی متعددی در این باره ندارد، طراحی موزیک را خیلی بی آلایش و نوعی طراحی پیش پا افتاده بداند، ولی این یک تصور نادرست می‌باشد.

یک طراح گرافیک، بایستی بتواند با طراحی کاور موزیک صحیح و مطلوب و در خور شأن هنرمندی که ماه ها زحمت کشیده می باشد، او را در معرفی آلبوم موسیقی همراهی نماید.

پیش از استارت طراحی کاور موزیک چه کارهایی بایستی انجام دهید؟

برای انجام هیچ فعالیت  ماهرانه نمیتوان بدون رعایت مقدمات فعالیت را آغاز کرد. در طراحی موزیک نیز بایستی پیش  از آغاز طراحی به بعضی از نکات دقت ویژه داشت.
این نکته را مدام به خاطر داشت که در طراحی کاور موزیک یا این که هر مدل طراحی دیگر، هر اندازه وقت زیادی را برای تهیه نمودن مقدمات اختصاص دهید، به عبارتی می‌توانید انتظار برخورد مثبت داشت.

از مهم‌ترین کارهایی که برای آغاز طراحی موزیک می بایست انجام دهید، می شود به مورد های ذیل اشاره کرد:

آشنایی هنرمند و مخاطبان انگیزه در طراحی کاور موزیک

نخستین فردی که بایستی از طراحی موزیک راضی باشد، حتما خودِ خواننده و هنرمند می‌باشد، زیرا مالک اثر میباشد و بایستی تا حد متعددی مطابق با ذوق و سلیقه ی او پیش رفت.

ولی شما به عنوان یک طراح گرافیک کارشناس بایستی بتوانید نقاط مثبت و منفی طرح را برای خواننده توضیح دهید و چنانچه تعیین اشتباهی در تعیین مدل طراحی کاور موزیک دارد را توضیح دهید و او را متقاعد کنید.

پس از خواننده، هواداران او در مرحله ی دوم قرار می گیرند و این بخش دشوار ترین بخش فعالیت میباشد و بایستی وقت بگذارید و فرهنگ وتمدن، تیم سنی، وضعیت روحی و اجتماعی و جنسیت آنان را به خوبی شناسایی نمایید، تا بتوانید طراحی کاور موزیک را مطابق با منظور های آن ها پیش ببرید.

قطعا طراحی کاور موزیک برای هنرمندانی که دارای سبک سنتی هستند، با آنچه هواداران موسیقی پاپ انتظار دارند، تفاوت متعددی داشته و به همین دلیل میباشد که تا این اندازه به آشنایی مخاطبان انگیزه تاکید می‌شود.

طراحی کاور حرفه ای آهنگ امیر سالار به نام دیگه بسه

آشنایی انگیزه و پیام اصلی آلبوم و قطعه ی نو پیش از طراحی کاور موزیک

پیش از طراحی موزیک بایستی بتوانید طی جلساتی که با مالک اثر برگزار می کنید، در خصوص انگیزه و پیام اصلی آن قطعه حرف بزنید و در پایان طرحی را گزینش نمایید که مخاطب بتواند تا حد متعددی پی به پیام اصلی این اثر هنری  ببرد.

دیدن و مقایسه کردن اشکال طراحی کاور موزیک و ایده پردازی

هیچ چیز مثل مشاهده کردن نمیتواند، به شما چه در طراحی کاور موزیک و چه در ارائه ی هر مدل اثر هنری و یا این که کاری دیگر  یاری دهد. همانطور که میدانید دلیل اصلی ماندگاری یک اثر خلاقیت و منحصر بودن آن هست و یکی دیگر از اصول مهم در ایده پردازی، دیدن، مقایسه، مخلوط، تلفیق و ایده پردازی هست.

طراحی کاور موزیک بوسیله طراح کارشناس

گهگاه با کوچک ترین خطا نتایج و برخورد مثبتی از ماه ها کارایی را نمی بینید و خستگی فعالیت مدام بر بدنتان باقی می ماند. چنانچه خواننده و فردی می باشید که در این عرصه سخنی برای بیان کردن دارید، بایستی طراحی کاور موزیک را به اشخاص کارشناس بسپارید.